Klantvriendelijkheid (Balietraining Ervaren)*

Cursusdata:

Maandag 28 augustus en 4 september 2017.

Voor:

Vrijwilligers die als ervaren baliemedewerker eerder opgedane kennis willen opfrissen en verdiepen. U bent bijv. vrijwilliger achter de balie in een Huis van de Wijk, gezondheidscentrum, vrouwenhuis, ziekenhuis of bij de overheid.

Indien u zich hierin herkent, is de Balietraining Ervaren passend voor u.

Doel:

Leren hoe u bezoekers aan de balie op een klantvriendelijke manier te woord kunt staan.

Omschrijving:

Werken achter een balie is leuk en afwisselend vrijwilligerswerk. Maar hoe kunt u klantvriendelijkheid toepassen? Dit betekent dat u zich toegankelijk moet leren opstellen, goed moet kunnen luisteren en vervolgens duidelijk communiceren. We oefenen zowel verbaal, non-verbaal en representatief gedrag.

In de serie Balietraining komt aan bod:

  • Deel 1: Klantvriendelijkheid.
  • Deel 2: Telefoontraining, start maandag 11 september.
    1 dagdeel: telefoon aannemen, luisteren en berichten opschrijven.
  • Deel 3: Omgaan met lastige klanten/situaties, start maandag 18 september.
    3 dagdelen: lastige situaties herkennen, grenzen stellen, agressie voorkomen.

* Deze cursus is deel 1 van de Balietraining Ervaren. De drie cursussen sluiten op elkaar aan, maar kunnen ook ‘los’ gevolgd worden. Wilt u alle 3 de cursussen volgen, dan raden wij u aan u z.s.m. aan te melden. Als u de hele serie volgt ontvangt u een certificaat na afloop.

Tarief vrijwilligers:

GRATIS.

Tarief beroepskrachten:

€ 50,-.